Сенсорні ігри як засіб формування вольової дії у дітей з РАС

 Сенсорні ігри як засіб формування вольової дії у дітей з РАС


         Сенсорний розвиток дитини тісно повязаний з проявом   інтересу до навколишньої дійсності і прагнення пізнати властивості і якості предметів. 
         Інтерес до нових іграшок і предметів є основою розвитку допитливості, вольових навичок, а надалі і пізнавальної діяльності. 
         Дитина вчиться виділяти і враховувати зовнішні властивості і відносини об`єктів при виконанні практичних і ігрових дій з ними.
         Сенсорні ігри спрямовані на розвиток зорового, слухового, тактильного, слухового, нюхового сприйняття. У процесі проведення цих ігор у дитини розвивається увага, пам`ять, орієнтування на зовнішні властивості предметів (форму, величину, колір). Крім того, у неї формуються продуктивні способи співробітництва з дорослими, бажання пізнавати нове.
          Проведення ігор та ігрових завдань передбачає облік індивідуальних можливостей і здібностей кожної дитини. Навчання іграм у деяких випадках можна починати з виконання завдання спільними діями дорослого з дитиною. При цьому дорослий знаходиться або паоруч з дитиною, або за його спиною, або навпроти і діє його руками. Позиція дорослого стосовно лдитини може мінятися: поступово дорослий відпускає свої руки, даючи можливість дитині виконувати самостійно запропоновані дії. При цьому можна використовувати показ або наслідування, фіксуючи увагу дитини словом: "Дивися і роби, як я". Кожна дія дитини має бути прокоментована дорослим і узагальнена в мовному плані.

Детальніша інформація про сенсорні ігри представлена у вебінарі за посиланням: 


  


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Компютерні навчальні програми та ігри в корекційній роботі з дітьми із ЗПР

Казкотерапія у житті дитини

Арт-терапевтичні напрямки у роботі з дітьми